Video Viral !! Kedai RM2 Ada Jual Pistol ini. Ustaz guna pistol untuk rawat Pesakit Jadi Bahan Lawak Netizen




Dulu negara kita pernah kecoh dengan kemunculan seorang Raja Bomoh , yang datangnya entah dari pada mana . sejak saat itu , ramai netizen yang buat gimik seakan-akan pegang kelapa. Lawak kot masa tuuu! Tapi lepas ghaibnya Raja Bomoh tersebut , muncul pulak ustaz baharu yang tiba tiba tular di media sosial, katanya memang pakar dalam buang saka. Biar Betul?

Sejak dua hari lepas, tular video yang dikongsikan sendiri oleh ustaz tersebut melalui lama Facebook Miliknya sendiri, ia itu perubatan islam Ustaz Raffi. Difahamkan, ustaz ini mahir dalam buang saka atau sihir, dan apa-apa jenis penyakit pelik yang dialami oleh sesiapapun. Kebanyakan yang datang berubat dengan dia adalah disebabkan perubatan itu 100% percuma.




Namun apa yang jadi tanda tanya netizen sekarang apabila ustaz tu menggunakan pistol mainan sebagai alat killer dia dalam sesi mengubati . banyak komenkomen negatif berkaitan dengan pistol tersebut dan komen ustaz itu

“ saya menggunakan pistol mainan itu setelah mendapat petunjuk dari ALLAH apabila saya minta kepada Allah supaya memberi saya satu kaedah perubatan yang menepati hukum syarak, tidak menyusahkan pesakit dan saya sendiri kerana saya orang kurang upaya (oku)”


Dalam video yang ustaz itu kongsi kita boleh tengok sendiri pada mulanya baca ayat dari pada al Quran dan mula tembak pesakit dia dengan guna pistol mainan itu . aksi itu diteruskan sampai lah ayat yang dibacanya dah sampai kepengakhiranya. Ustaz yang berasal dari terengganu ini nampaknya langsung tak endahkan komen negatif daripada netizen, malah dia dengan bersahaja balas komen makcik pakcik bawang tersebut.


')})},5e3); //]]>